piątek, 9 grudnia 2011

Interes über Alles

W powszechnej opinii panuje pogląd jakoby to kobiety były bardziej interesowne. Na moje oko mężczyźni są równie interesowni. Różnice są tylko w interesach. Ciągle nie rozgryzłam, jaki interes ma mój kochanek. Trzeba przyznać, że ten interes, który widać gołym okiem jest znaczny i mechanizmy nim kierujące są dla mnie całkowicie jasne. Co czego jeszcze nie wiem to, dlaczego się ze mną spotyka będąc w świeżutkim związku z inną kobietą. Seksu mu tam raczej nie brakuje, super majętna nie jestem, starsza jestem, od tyłu nie daję, posady w ministerstwie nie załatwię. W każdym razie mi ten jego interes do mnie pasuje i w moim interesie jest, by on o interes do mnie zabiegał. Na szczęście zbliżają się święta zatem okazję do zabiegania o interes Mr.Kochanek ma. A ja się cieszę bo Interes WŁASNY über Alles.

W ramach zabiegania o swój interes, mógłby mi coś takiego sprezentować:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz